Vår framtid. Vårt val.

Tycker du som oss?
Att elevernas synpunkt ska vara med i beslut som rör oss elever och vår utbildning/framtid.
Skriv under!!!
På vår skola har man valt att göra om lärarsystemet utan att frågat oss elever, vilket vi tycker är fel!
Vi vill att lärarna och ledningen ska börja lyssna på oss och det börjar här och nu. Med hjälp av dig!
Tycker du att elever ska har inflytande på beslut rörande deras skolgång?
Skriv under för vår framtid, vårt val.
Vi kommer till hösten börja nian och då ska hela lärarsystemet ändras. Vi blir av med de lärare som vi lärt känna och de blir av med oss. Särkilt till nian då allt är som kämpigast.
Låt oss få vara med och bestämma, nu och idag.
Den som kan få det att hända: Skolledningen
Kampanjen skapad av
Elvin Talundzic
Elvin Talundzic